..................Sewing Evy

..................Sewing Evy

woensdag 15 juli 2015

Grace!

Er is hier een baby'tje in de maak, een klein meisje om precies te zijn. Kleine meisjes, dat vraagt om veel kleine kleertjes!
Dit is de eerste (laatste ;-)!) zwangerschap sinds ik kan naaien, en laten er nu net heel wat mooie babypatroontjes uitgebracht zijn de laatste tijd!

Er rolden al enkele kruippakjes en leggings van onder mijn machine, maar vandaag maakte ik het allereerste babykleedje!

Het werd de Grace van Emma en Mona

                                                
                             
                                                




We krijgen een winterkindje, dus ik maakte de variant zonder mouwtjes. Zo kan er zonder problemen een giletje over.
De man des huizes is geen fan van knopen bij de kindjes, en aangezien de ochtendspits regelmatig voor hem zal zijn, gebruikte ik kamsnaps als sluiting.

Bleef er nog net genoeg stof over voor een klaar-in-123-rokje voor 'grote' zus



Patroon: Babyjurk Grace







3 opmerkingen:

  1. mooi! af en toe droom ik ook van een mini-meisje om voor te naaien... maar dan bedenk ik me dat ik voor 2 megastoere jongens kan naaien! :)

    BeantwoordenVerwijderen