..................Sewing Evy

..................Sewing Evy

donderdag 24 september 2015

2 voor het werk van 1!

Er lag nog een herfstpaneeltje te wachten om een kleedje te worden, en vandaag was daar het ideale herfstige weer voor


Het effen kaoentje dat ik er bij kocht voor de voering, werd onlangs verknipt voor een ander kleedje. Bij gebrek aan een bijpassend stofje, koos ik dan maar voor een niet-bijpassend stofje


Ik dubbelde het kleedje volledig, en werkte onderaan met een keergat. Zo zitten alle naden mooi weggewerkt, en is het kleedje (mede dankzij de kamsnaps op de rug), omkeerbaar


Het model had niet veel zin in foto's en stond niet stil. Je moet het dus doen met wat vaag beeldmateriaal








Patroon: Norah Dress
Stof: paneel: Liesellove
bruin vintagestofje: tweedehands

4 opmerkingen:

  1. Alweer mooi en snel klaar...ideaal dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer mooi en snel klaar...ideaal dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha die laatste foto....
    Juist haar meter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. herkenbaar, kindjes die niet stil willen staan ;-)
    ik trek tegenwoordig met de sportstand op mijn fototoestel wat maakt dat ik minder blurry foto's heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen