..................Sewing Evy

..................Sewing Evy

zaterdag 9 april 2016

Pyjamazusjes

"Ma 'eiglijk' wil ik gewoon met mijn kleed slapen". 
Een zinnetje dat we al meerdere keren hoorden (Marthe zwiert er minstens om de twee zinnen de woorden 'eigenlijk' en 'gewoon' tussen)... Daarbij opgeteld dat ze tegenwoordig liever zonder broek slaapt, en het feit dat het binnenkort (hopelijk) weer lekker warm is op haar kamer, leek een slaapkleed me wel eens een leuk idee.

Ik gebruikte het Sienna-patroon uit LMV, en één van de mooiste tricotjes uit mijn kast (mijn laatste aankoop bij Liesellove denk ik). Ik stak het, op de hals na, met de overlock in elkaar, en zoomde (nog) niet om (want mijn witte garen waren op, en ze wou het al aan ;-))
Voor Juliette een kruippakje van Kiind in dezelfde stof, volgens het zelfde recept van vorige keer.







6 opmerkingen:

  1. Mooi. Past goed bij shaun the sheep ook 😎

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heeft gelijk: een kleed past bij elke gelegenheid! Super tof gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net jouw blog leren kennen, leuk! Hele mooie pyjamatjes, net zoals vele andere naaisels op jouw blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loop hier precies een beetje achter met lezen ;-), heel leuk! En wat een plezier heeft Marthe :-D

    BeantwoordenVerwijderen