..................Sewing Evy

..................Sewing Evy

maandag 24 augustus 2015

En nog eentje...



 Dit stofje is eigenlijk een miskoop. Niet dat het niet mooi is, maar ik wou graag een trui maken voor Louis. Er liep echter iets mis bij het bestellen (laten we dat maar op de zwangerschap steken), en ik kreeg een lap katoen in de bus in plaats van tricot. 
Onder het motto "een meisje heeft nooit teveel kleedjes" hield ik de lap (de tricot was intussen toch uitverkocht), en knipte ik nog eenTinny, dat patroon lag nog op de naaitafel...






Marthe begint het intussen gewoon te worden, de fotoshoots na haar middagdutje :-)



Stof: Bambiblauw
Patroon: Tinny
Gilet: JBC


4 opmerkingen:

  1. Mooi...ik dacht net hetzelfde! Marthe is een natuurtalent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Evy... Wat een miskoop toch tot een goed eind komt hé!!!! Het staat haar ! Echt iets voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen slechte miskoop ;-)! Goed dat je het direct verwerkt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen