..................Sewing Evy

..................Sewing Evy

maandag 24 augustus 2015

Laat de herfst maar komen...

Zoals velen, ben ik volop begonnen met het samenstellen van de "herfst- en wintercollectie". 
Ik vond het perfecte stofje voor een eenvoudig herfstkleedje:


Ik gebruikte de eenvoudigste versie van de Norah-dress als patroon, omdat dit hier al getekend klaar lag ;-)


Het kleedje werd volledig gevoerd.

Nu Marthe wat ouder wordt, is het ook een stuk eenvoudiger om zelfgemaakte kleedje te stylen met gekochte spullen. Zo vond ik de perfecte gilet voor dit kleedje:


Met model:




Ik vind het kleedje nog (veel te) lang, maar ik ga nog enkele weken wachten om het in te korten. Je weet nooit dat ze opeens toch een groeispurt inzet, mijn kleine meid...




Louis's bed paste wel bij het thema vonden we :-D

Stof: Liesellove
Patroon: Norah Dress
Gilet: JBC





2 opmerkingen: