..................Sewing Evy

..................Sewing Evy

zondag 6 maart 2016

Caravan totes

Dat ik niet van tassen naaien hou, is op zijn lichts uitgedrukt, een understatement. De vele patroondelen, het strijken van de versteviging, diezelfde versteviging die het opeens niet meer zo vanzelfsprekend maken op recht te stikken en de vele uren stikwerk voor hij klaar is... Niet aan mij besteed...
Ik was dan ook niet dol enthousiast toen mijn lieve schoonzus me om een tas vroeg...

Gelukkig is er in tijden van nood deze fantastische(!) tassenmadam. Ze organiseerde een 3-avond-vullende workshop die me wel dolenthousiast maakte: 3 avonden me-time, leuk gezelschap, een goeie lesgeefster en een perfect afgewerkte tas (echt waar ;-)!) voor mijn schoonzus als resultaat. Dan is een vreugdedansje wel op zijn plaats :-)

We hadden keuze uit 3 patronen, ik koos voor de Caravan Tote. Een mooi ontwerp met een praktisch formaat en handige extra zakjes.
Ik knipte en verstevigde de tas 2 maal (als ik dan toch bezig was), en ik slaagde er ook in om de 2 tassen tijdens de workshop af te werken. Schoonzus blij (hoop ik), ik blij ;-)


















Patroon: Caravan Tote (Noodlehead)
Stofjes: Bellelien, Bambiblauw
Gouden rits: Veritas







5 opmerkingen:

  1. Wauw chic! Daar heb ik het geduld niet voor denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi en die afwerking! Begin mei ben ik jarig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh waw! Ik ben vooral fan van de zwartwitte versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pas op hé, straks heeft ze niet alleen een "evil sister-in-law", maar ook nog een "evil friend" ....hihi.

    Deze schoonzus is trouwens heel blij met haar nieuwe tas ��

    BeantwoordenVerwijderen